Tu Duc Nguyen
Bachelor's thesis
Strategická analýza CZC.cz s.r.o.
Strategic Analysis of CZC.cz s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti CZC.cz s.r.o. Strategická analýza se skládá tradičně z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analýza makrookolí vychází z PEST analýzy a analýza mikrookolí se opírá zejména o Porterův model 5 sil pro vymezení vlivů mikrookolí na podnik. Identifikované příležitosti a hrozby jsou poté zanalyzované společně se silnými a slabými …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to create strategic analysis of the company CZC.cz s.r.o. Strategic analysis traditionally consist of an analysis of the external and internal environment. The analysis of macro-environment is based on PEST analysis, micro-environment analysis is mainly based on Porter’s five forces framework for determination of micro-environment impacts on the company. The identified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77356
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Petra Štamfestová
- Reader: Klára Kubíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov