Návrh marketingového mixu cestovního ruchu - město Cheb – Olga STRAKOVÁ
Olga STRAKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu cestovního ruchu - město Cheb
Proposal of turism marketing mix - Cheb
Anotace:
Bakalár?ská práce se zabývá marketingovým mixem v cestovním ruchu v Chebu. Tato destinace cestovního ruchu disponuje bohatým potenciálem, který mu?že být využit v cestovním ruchu. Na základe? dotazníkového šetr?ení byla zjišťována pr?edevším spokojenost návšte?vníku? s poskytovanými službami, úroven? rozvoje cestovního ruchu v destinaci, úc?el cesty, délka pobytu. Na základe? provedených analýz pro …víceAbstract:
Bachelor work deals with marketing mix in tourist trade in city Cheb. This destination disposes with rich potential, which can be used in tourism. On the basis of a questionnare contenment was assessed costumer satisfaction, the level of tourism in the destiantion, purpose of journey, and length of stay. On ground ride out analyz configured marketing mix. Based on the analysis for the town of Cheb …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Olga. Návrh marketingového mixu cestovního ruchu - město Cheb. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců na konkrétním případu
Gabriela Hanulová -
Návrh na zlepšení systému vzdělávání – na konkrétním příkladu
Dominika Purzitidisová -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Studie návrhů na zlepšení výrobních procesů se zaměřením na štíhlé procesy včetně BOZP
Kristýna Rinnová -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová