Genderový leadership jako nástroj zvýšení výkonnosti podniku – Kateryna Honcharova
Kateryna Honcharova
Bachelor's thesis
Genderový leadership jako nástroj zvýšení výkonnosti podniku
Gender leadership as a tool for increasing corporate performance
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou genderového leadershipu na trhu práce. Cílem je zjistit, zda genderový leadership ovlivňuje výkonnost a spokojenost zaměstnanců. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a zahrnuje teoretická východiska, týkající se problematiky genderového leadershipu, genderových stereotypů, genderové nevyváženosti. Ve stručnosti je taký popsaná problematika …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of gender leadership in the labor market. The aim is to find out whether gender leadership affects the performance and satisfaction of employees. The theoretical part is elaborated based on professional literature and includes theoretical starting points concerning gender leadership, gender stereotypes, gender imbalance. Briefly, the described issue of quota …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: Marcela Palíšková
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova