Ing. Petra Ritschelová, DiS.

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje komunikaci jako základní aktivitu v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Detailně je popsán komunikační proces v organizaci v návaznosti na organizační strukturu společnosti se zaměřením na interní a externí firemní komunikaci. Charakterizuje jednotlivé fáze vztahu se zákazníky a popisuje způsob komunikace při navázání, rozvíjení a ukončení vztahu. Aplikační část se opírá …více
Abstract:
This bachelor thesis describes communication as a key activity in the area of the customer relationship management. The communication process in the organization is described by the organizational structure in details with the emphasis on the internal and external corporate communication. It introduces the phases of the relationship with the customer and the method of communication in the phase of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Luděk Vajner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní