Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží – Bc. Kamila Pirná
Bc. Kamila Pirná
Bakalářská práce
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Consumer behavior tendence in the purchase of selected goods
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, jakým způsobem spotřebitelé nakupují oblečení, co hledají, jaké mají potřeby. Zda výrobci nabízených produktů dokáží reagovat na poptávku. Bylo zásadní zjistit, v jakém obchodě spotřebitelé nejčastěji nakupují. Společnost, kterou spotřebitelé označili za nejnavštěvovanější, byla oslovena. Bakalářská práce se okrajově zmiňuje o strategii, cílech, analýzách a ekonomické …víceAbstract:
The aim of this study was to determine how consumers buy clothes, what are they looking for, and what they need. Whether the product manufacturers are able to respond to demand. Another aim of the thesis was to discover in which shop consumers make purchase most often. The company which consumers tagged as the most visited was approached. Bachelor thesis marginally mentions a strategy, objectives, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sovjc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Studie vlivu areálu obchodního centra v území a jeho vliv na zajištění vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku
Kovář Kovář -
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Lucie Směšná -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Revitalizace areálu bývalého obchodní centra v Ostravě - Svinově
Jakub Gelnar -
Světová centra obchodu
Tomáš Pavlík -
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová -
Návrh ochrany měkkého cíle – obchodního centra
Zuzana Pavlíčková -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová