Speech Act Analysis in 'Life is Strange 2' Computer Game – Bc. Vladislav Belev
Bc. Vladislav Belev
Diplomová práce
Speech Act Analysis in 'Life is Strange 2' Computer Game
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyse the use and occurrence of directive, commissive and expressive speech acts in the game Life is Strange 2. The central themes of the game, such as the importance of close relationships, coping with loss, and resistance and conflict, give rise to an abundance of these speech acts. The primary speech act categories are further divided into more specific types …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat užití a výskyt direktivních, komisivních a expresivních řečových aktů v počítačové hře Life is Strange 2. Mezi hlavní motivy této hry patří důležitost blízkých vztahů, vyrovnávání se se ztrátou a odpor a konflikt, a proto se v ní tyto řečové akty často vyskytují. Hlavní kategorie řečových aktů jsou rozděleny do specifických typů a analyzovány i s ohledem na …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Belev, Vladislav. Speech Act Analysis in 'Life is Strange 2' Computer Game. Pardubice, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové hry a řečové akty: L. Wittgenstein a J. L. Austin
Barbora VAVŘINOVÁ -
Řečové akty ve hře Milana Kundery "Majitelé klíčů"
Marek SVOBODA