Pronunciation of English at Various Types of Schools in Ostrava – Julie TOMEČKOVÁ
Julie TOMEČKOVÁ
Master's thesis
Pronunciation of English at Various Types of Schools in Ostrava
Pronunciation of English at Various Types of Schools in Ostrava
Abstract:
Presented thesis records the approach of Czech teachers teaching English at grammar and secondary schools in Ostrava to teaching pronunciation. It documents why pronunciation is crucial in communication, asks what leads the teachers to avoid teaching it and shows the benefits of explicit teaching of pronunciation. The practical part makes use of a quantitative research with methods of survey, which …viacAbstract:
Předkládaná diplomová práce zaznamenává přístup českých učitelů angličtiny středních škol a gymnázií v Ostravě k výuce výslovnosti. Dokládá, proč je výslovnost stěžejní dovedností při komunikaci, ptá se, co vede učitele k tomu, že se učení výslovnosti vyhýbají a ukazuje benefity explicitního učení výslovnosti. Praktická část využívá kvantitativního výzkumu s použitím metod dotazníku a pozorování. Analyzuje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMEČKOVÁ, Julie. Pronunciation of English at Various Types of Schools in Ostrava. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / -Aj-Cj SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Postoj učitelů k poruchám příjmu potravy
Renata Reichlová -
Postoj budoucích učitelů 1. stupně základních škol k matematice
Veronika PROCHÁZKOVÁ -
Postoj budoucích učitelů k žákům s poruchami chování
Veronika Kikerlová -
Postoj učitelů k problematice nadání
Michaela Šebestová -
Postoj učitelů základních a středních škol k nadaným dětem a k jejich vzdělávání
Dana Juhová -
Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie
Markéta ZEMKOVÁ -
Postoj českých učitelů k výchově a vzdělávání na genderově neutrálních mateřských školách
Lucie Bergerová -
Postoj učitele před penzí k pedagogické profesi
Lucie HRBKOVÁ