Freelancer: podnikání na volné noze – Kateřina KORČÁKOVÁ
Kateřina KORČÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Freelancer: podnikání na volné noze
Freelance Business
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá podnikáním na volné noze neboli freelancingem. Hlavním cílem práce je analýza současného stavu freelancerů v České republice a identifikace kladů a záporů podnikání na volné noze. Pro naplnění cíle práce byl dále stanoven dílčí cíl - průzkum využití marketingových strategií a nástrojů českých freelancerů. Aktuální stav podnikání na volné noze je analyzován pomocí dotazníkového …viacAbstract:
The thesis deals with a freelance business. The main goal of the thesis is to identify the pros and cons of a freelancers business and to present the current state of freelancers in the Czech Republic. The current state of the freelance business is analysed by means of a questionnaire survey. The questionnaire is in electronic form and is intended for Czech freelancers from the different disciplines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Monika Maříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORČÁKOVÁ, Kateřina. Freelancer: podnikání na volné noze. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Freelancing: podnikání na volné noze
Fialová Fialová -
Freelancer: podnikání na volné noze
Josef BERKA -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Názov
Vložil
Vložené
Práva