Barbora Mitošinková

Bachelor's thesis

Využití guerilly v kultuře

The Use of Guerilla in Culture
Abstract:
V bakalářské práci na téma využití guerilly v kultuře je mým výzkumným cílem zjistit, zda existují předpoklady, důvody a inspirativní pozitivní zkušenosti podporující používání guerilla marketing v praxi kulturních organizací. Zabývám se analýzou guerilla marketingu vsazeného do kontextu aktivit kulturních organizací a jeho možným využitím v této oblasti s ohledem na slábnoucí funkčnost tradičního …more
Abstract:
The main topic of my bachelor thesis is the use of guerilla in culture and my research objective is to find out whether there exist assumptions, reasons, and inspirational positive experience supporting the use of guerrilla marketing in cultural organizations. I try to analyze guerrilla marketing in the context of cultural organizations and its possible application with respect to the decreasing efficiency …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2011
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Hana Krejčí

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28192