Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět – Libor Valenta
Libor Valenta
Bachelor's thesis
Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je vztah inovace produktu a jeho následným prodejem. V teoretické části je definován pojem marketing, podrobně charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu a marketingového mixu služeb. Součástí teoretické části je vymezení pojmů marketingová komunikace a komunikační mix. Do odborné rešerše je zahrnut i marketingový průzkum, přesněji proces marketingového …moreAbstract:
The main focus of the bachelor thesis is the relation between the innovation of a product and its subsequent sale. The theoretical part defines the term of marketing and characterizes the component elements of marketing mix and marketing mix of services in detail. The theoretical part also defines the terms marketing communication and communication mix. The professional research part addresses marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/j377sc/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALENTA, Libor. \textit{Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/j377sc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights