Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět – Libor Valenta
Libor Valenta
Bakalářská práce
Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je vztah inovace produktu a jeho následným prodejem. V teoretické části je definován pojem marketing, podrobně charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu a marketingového mixu služeb. Součástí teoretické části je vymezení pojmů marketingová komunikace a komunikační mix. Do odborné rešerše je zahrnut i marketingový průzkum, přesněji proces marketingového …víceAbstract:
The main focus of the bachelor thesis is the relation between the innovation of a product and its subsequent sale. The theoretical part defines the term of marketing and characterizes the component elements of marketing mix and marketing mix of services in detail. The theoretical part also defines the terms marketing communication and communication mix. The professional research part addresses marketing …víceKlíčová slova
Kino marketingový mix inovace SWOT analýza cinema marketing mix innovation SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j377sc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva