Analýza komunikačních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu – Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Rigorózní práce
Analýza komunikačních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu
The Analysis of communication competencies of students with impaired communication abilities in the mainstream education
Anotace:
Předkládaná rigorózní práce se zabývá problematikou speciálně-pedagogickou, se zaměřením na oblast logopedie. Empirická část rigorózní práce reflektuje výzkumné šetření, které je zaměřeno na analýzu komunikačních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. Obsah práce je členěn na dvě části. První, teoretická část, je obsažena ve čtyřech kapitolách a prezentuje …víceAbstract:
The thesis deals with the issues of special-education, with focus on speech therapy. The empirical part of the thesis reflects the research investigation, which focuses on the analysis of communication competence of students with impaired communication abilities in the mainstream education. The content of the work is divided into two parts. The first, theoretical part, is contained in four chapters …víceKlíčová slova
žák s narušenou komunikační schopností komunikativní kompetence inkluzivní prostředí základních škol integrace speciální vzdělávací potřeby výchovně vzdělávací proces Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání individuální vzdělávací plán. The pupil with impaired communication ability communicative competence inclusive environment of primary schools integration special educational needs educational process the Framework Educational Programme for primary education individual education plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qdgw7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 12. 2011
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GIRGLOVÁ, Veronika. \textit{Analýza komunikačních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu} Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/j38yqf/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská