Využití subliminálního signálu v nových médiích a hudbě – Bc. Rebeka Šebelová
Bc. Rebeka Šebelová
Master's thesis
Využití subliminálního signálu v nových médiích a hudbě
Utilization of subliminal stimuli in new media and music
Anotácia:
Tato magisterská práce se zabývá problematikou subliminálního neboli podprahového signálu. Vysvětluje subliminální vnímání z pohledu psychologie, dále se věnuje využití podprahových podnětů v nových médiích a reklamě. Konkrétně se tato práce zaměřuje na přítomnost a využití podprahového signálu v hudbě a audio obsahu. Praktická část zjišťuje přítomnost podprahových nahrávek v České republice a identifikuje …viacAbstract:
The Master’s thesis deals with subliminal signals, i.e. signals that are below the threshold of perception. It explains subliminal perception from the perspective of psychology and discusses the use of subliminal stimuli in new media and advertising. Specifically, the thesis focuses on the presence and use of subliminal signals in music and audio content. The practical part analysed the presence of …viacKľúčové slová
subliminální signál podprahová reklama subliminál nahrávky stimuli advertising recordings
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xp5g6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Veronika ÁBELOVÁ