Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz – Petr Németh
Petr Németh
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz
On-line marketing strategy of start-up project e2shop.cz
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz. Strukturou je rozdělena na tři části. První část slouží k představení teoretických východisek komerčních komunikací s důrazem na on-line prostředí. Druhá část popisuje podstatu a funkcionalitu projektu e2shop.cz. Poslední část obsahuje navrženou on-line marketingovou strategii, která vychází z analýzy …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to propose an on-line marketing strategy of start-up project e2shop.cz. The thesis itself consist of three parts. The first part presents theoretical framework of commercial communication with focus on on-line communication. The second part describes the basic principles of e2shop.cz project and its functionality. The last parts consists of the strategy itself that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30945
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh on-line marketingové strategie
Nora Belaidová -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Tereza Kotková -
On-line marketingová strategie značky NORON
Michaela Dudová -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Zhodnocení on-line marketingové strategie vybraných hotelových zařízení
Simona Vencláková