Bc. Jana Housková

Diplomová práce

Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh

New Pharmaceutical Product Launch Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií zavádění nového volně prodejného farmaceutického produktu na trh v České republice. Teoretická část se rámcově zabývá výzkumem a vývojem léčiva, seznamuje s klinickým hodnocením a následném schválením léku a jeho registraci. Objasňuje problematiku zavádění nového léku na trh. V této části jsou rozebrány pojmy vztahující se k marketingovému mixu, marketingové komunikaci …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a strategy of a new over-the-counter pharmaceutical product´s implementing to the Czech market. The theoretical part is focussed generally on research and development of this medicament, introducing its clinical evaluation and its consequential approval and its registration. This part analyzes terms related to a marketing mix and marketing communication, marketing planning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní