Porozumění přejatým slovům v češtině u žáků 2. stupně ZŠ – Bc. Dominika Hasičková
Bc. Dominika Hasičková
Diplomová práce
Porozumění přejatým slovům v češtině u žáků 2. stupně ZŠ
Understanding borrowed words in Czech language of pupils from secondary school
Anotace:
Diplomová práce Porozumění přejatým slovům v češtině u žáků 2. stupně ZŠ se zabývá znalostí a porozuměním přejatých slov v češtině u žáků druhého stupně ZŠ. Výzkum byl prováděn v jihomoravském kraji na základní škole Rosice u Brna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zmiňuje stav současné slovní zásoby češtiny, způsob přejímání cizích lexémů do jazyka a vymezení základního …víceAbstract:
The master thesis Understanding borrowed words in Czech language of pupils from secondary school is dealing with second-level elementary schoolers’s knowledge and understanding of borrowed words in Czech language. The research had been conducted in South-moravian region at Elementary school Rosice u Brna. The thesis is devided on theoretical and practical part. Theoretical part deals with state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jsolj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marek Lollok, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy