Bc. Pavel Smrž

Bachelor's thesis

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Abstract:
Bakalářská práce zahrnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a její aplikaci na obchodní jednotky supermarket Kaufland a Albert hypermarket v Jindřichově Hradci. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. Ke sběru primárních dat, potřebných k dosažení stanoveného cíle, byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Aplikační část …more
Abstract:
This thesis includes the theory of shopping atmosphere and merchandising and its application on stores supermarket Kaufland and Albert hypermarket in Jindřichův Hradec. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To collect primary data, needed to achieve the target, methods observation and questionnaires were used. The application section also contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Bednářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích