Bc. Pavel Smrž

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Anotace:
Bakalářská práce zahrnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a její aplikaci na obchodní jednotky supermarket Kaufland a Albert hypermarket v Jindřichově Hradci. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. Ke sběru primárních dat, potřebných k dosažení stanoveného cíle, byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Aplikační část …více
Abstract:
This thesis includes the theory of shopping atmosphere and merchandising and its application on stores supermarket Kaufland and Albert hypermarket in Jindřichův Hradec. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To collect primary data, needed to achieve the target, methods observation and questionnaires were used. The application section also contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Bednářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích