Kvalitativní studie tvorby strategie ve sportovní organizaci – Michal Hambalek
Michal Hambalek
Master's thesis
Kvalitativní studie tvorby strategie ve sportovní organizaci
A Qualitative Study of Strategy Creation in a Sports Organization
Anotácia:
Diplomová práca sa venuje problematike strategického managementu v športovej organizácii. Má dve nosné časti, z ktorých prvá je realizovaná rešerš teoretických poznatkov z literatúry, ktorá obsahuje informácie o strategii, stratégii v športe a strategickom plánovacom procese. V druhej časti je následne analyzovaný klub FC Nitra, ktorý je účastníkom najvyššej slovenskej futbalovej súťaže Fortuna ligy …viacAbstract:
The thesis is focused on creation of strategy in sports organization. It has two main parts, the first is a review of theoretical knowledge from the literature, which contains information about strategy, strategy in sport and strategic planning process. The second part is then analyzing club FC Nitra, which is a participant of the highest Slovak football competition - Fortuna League. It is a qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78120
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2019
- Vedúci: Stanislav Tripes
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78120
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Projekt - dokumentární film: Klub je mrtev, ať žije klub!
Jan Švec -
In Pursuit of Trophies: Analysis of English Football Club Owners’ Objectives
Jan Laxa -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
Veronika Práznovská -
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
Angelika Filová -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová