Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat – Jakub Letrich
Jakub Letrich
Bakalářská práce
Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat
Optimalizace CRM customer profilingu prostřednictvím AI ve společnosti Red Hat
Anotace:
LETRICH, Jakub. Optimalizace CRM marketingu pomocí AI ve společnosti Red Hat. Brno, 2024. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. V současnosti se v marketingu využívání CRM považuje za nezbytnou součást budování vztahů se zákazníky na B2B trhu. CRM je budováno na základě sběru dat o zákazníkovi. Data tvoří jeden komplexní celek, na základě kterého …víceAbstract:
LETRICH, Jakub. Optimization of CRM Marketing Using AI at Red Hat. Brno, 2024. Bachelor's thesis. Mendel University in Brno. Thesis Supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Currently, the use of CRM in marketing is considered an indispensable part of building customer relationships in the B2B market. CRM is built on the basis of collecting customer data. The data create a comprehensive whole, based …víceAbstract:
LETRICH, Jakub. Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat. Brno, 2024. Bakalárska práca. Mendelova univerzita v Brne. Vedúci práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. V súčasnosti sa v marketingu využívanie CRM považuje za neodmysliteľnú súčasť budovania vzťahov so zákazníkmi na B2B trhu. CRM je budované na základe zbierania dát o zákazníkovi. Dáta vytvárajú jeden komplexný celok, na základe …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta












Mendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Automated trading systems and artificial intelligence
Arpit Tripathi -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Umelá inteligencia v kontexte výkonnosti firiem Autor
Martina Guzlejová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Filip Němec -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Petra Bendová