Bc. René Dang

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace značky Footshop

The analysis of the Footshop marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obchodní značky Footshop. Úkolem práce je pomocí analýz, dotazníkového šetření a zkoumání marketingových aktivit definovat charakteristické rysy marketingové komunikace vybraného obchodu a navrhnout řešení na její zlepšení. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení jednotlivých základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, jako je reklama …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on Analysis of the Footshop Marketing Communication. The purpose of the thesis is to define the characteristics of Footshop marketing communication through analysis, survey and marketing activities and propose solutions for improvement. The theoretical part is focused on explaining the basic terms of marketing communication, such as advertising, personal sales, sales promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/u95bj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)

Práce na příbuzné téma

Všechny práce