Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě – Bc. Veronika Vrběcká
Bc. Veronika Vrběcká
Bakalářská práce
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Cooperation of selected car services with subjects of value network
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vrběcká, Veronika. Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová