Viktorie Sonnková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Green Ways, s.r.o.

Analysis of Marketing Mix Tools in Green Ways, Ltd
Anotace:
Teoretická část práce charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu 4P -- produkt, cenu, distribuci a komunikaci -- popisuje jejich tvorbu a představuje základní teoretická východiska pro provedení SWOT analýzy. Následující praktická část dokumentu zahrnuje aplikaci těchto teoretických poznatků a návodů na společnosti Green Ways s. r. o., dotazníkové šetření a následně návrhy a doporučení …více
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis characterizes every single tool of marketing mix 4P - product, price, place and promotion - describes how are they created and presents the basic theoretical background to perform a SWOT analysis. The following practical part of the document includes the application of these theoretical knowledge and guidance to company Green Ways, Ltd., survey and then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Irena Stejskalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45595