Analýza marketingového mixu společnosti Green Ways, s.r.o. – Viktorie Sonnková
Viktorie Sonnková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Green Ways, s.r.o.
Analysis of Marketing Mix Tools in Green Ways, Ltd
Anotace:
Teoretická část práce charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu 4P -- produkt, cenu, distribuci a komunikaci -- popisuje jejich tvorbu a představuje základní teoretická východiska pro provedení SWOT analýzy. Následující praktická část dokumentu zahrnuje aplikaci těchto teoretických poznatků a návodů na společnosti Green Ways s. r. o., dotazníkové šetření a následně návrhy a doporučení …víceAbstract:
The theoretical part of this bachelor thesis characterizes every single tool of marketing mix 4P - product, price, place and promotion - describes how are they created and presents the basic theoretical background to perform a SWOT analysis. The following practical part of the document includes the application of these theoretical knowledge and guidance to company Green Ways, Ltd., survey and then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Irena Stejskalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová