Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o. – Michala SCHWARZOVÁ
Michala SCHWARZOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.
Analysis of the customer's satisfaction of the company the Restaurant U Huberta Ltd.
Anotácia:
V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z oblasti marketingu služeb. Také jsem se zaměřila na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a pohostinské publikace a internetové stránky. V praktické části jsem analyzovala vybraný podnik, kterým je restaurace U Huberta, s …viacAbstract:
In the theoretical part I have tried to elaborate the literary information from the sphere of the marketing of services. As well I have targeted the customer{\crq}s satisfaction, especially the marketing research of the customer{\crq}s satisfaction. I have drawn from the technical market-ing and catering publications and websites on the Internet. In the practical part I have analysed the selected company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Zverejniť od: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHWARZOVÁ, Michala. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/j4izxs/.
Jak správně citovat práci
SCHWARZOVÁ, Michala. Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková