MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY SUN SKI SPORT S. R. O. SE ZAMĚŘENÍM NA SPORTOVNÍ ZNAČKU WOOX – Stanislav OREL
Stanislav OREL
Diplomová práce
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY SUN SKI SPORT S. R. O. SE ZAMĚŘENÍM NA SPORTOVNÍ ZNAČKU WOOX
Marketing strategy of the company Sun Ski Sport Ltd. with the focus on the sport brand Woox
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2012
Zveřejnit od: 30. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OREL, Stanislav. \textit{MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY SUN SKI SPORT S. R. O. SE ZAMĚŘENÍM NA SPORTOVNÍ ZNAČKU WOOX}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/j4lhcm/.
Jak správně citovat práci
OREL, Stanislav. MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY SUN SKI SPORT S. R. O. SE ZAMĚŘENÍM NA SPORTOVNÍ ZNAČKU WOOX. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva