Bc. Kateřina Blatná

Diplomová práce

Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce

Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons
Anotace:
Magisterská práce Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce se zabývá výzkumem postojů vysokoškolských studentů k těmto dvěma typům výuky. Cílem teoretické části předkládané diplomové práce je teoretické vymezení distančního vzdělávání, e-learningu a webinářů, včetně analýzy vybraných webinářových platforem. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum, jeho …více
Abstract:
My thesis Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons is dealing with research of the university studentsʾ attitudes to these two lessons types. Goal of the presented theoretical part is a theoretical delimitation of the distance education, e-learning and webinar, including the analysis of the given webinar platforms. Practical parts focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
  • Vedoucí: RNDr. Michal Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta