Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce – Bc. Kateřina Blatná
Bc. Kateřina Blatná
Diplomová práce
Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce
Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons
Anotace:
Magisterská práce Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce se zabývá výzkumem postojů vysokoškolských studentů k těmto dvěma typům výuky. Cílem teoretické části předkládané diplomové práce je teoretické vymezení distančního vzdělávání, e-learningu a webinářů, včetně analýzy vybraných webinářových platforem. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum, jeho …víceAbstract:
My thesis Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons is dealing with research of the university studentsʾ attitudes to these two lessons types. Goal of the presented theoretical part is a theoretical delimitation of the distance education, e-learning and webinar, including the analysis of the given webinar platforms. Practical parts focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bf8iy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost VŠ studentů s výukou a vyučujícími
Dominika HOFFMANNOVÁ -
Spokojenost žáků středních zdravotnických škol s praktickou výukou
Petra ŠOLTYSOVÁ -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Spokojenost učitelů s online výukou v době mimořádných opatření na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity
Alena Blažková -
Spokojenost VŠ studentů s výukou a vyučujícími
Dominika HOFFMANNOVÁ -
Spokojenost s výukou u studentů FES-UPa
Dominik Novotný -
Spokojenost žáků 2. stupně základní školy s klimatem při výuce cizího jazyka
Renata Michalíková -
Měření spokojenosti s výukou jazyků na univerzitě
Lukáš Skoumal