Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce – Bc. Kateřina Blatná
Bc. Kateřina Blatná
Master's thesis
Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce
Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons
Abstract:
Magisterská práce Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce se zabývá výzkumem postojů vysokoškolských studentů k těmto dvěma typům výuky. Cílem teoretické části předkládané diplomové práce je teoretické vymezení distančního vzdělávání, e-learningu a webinářů, včetně analýzy vybraných webinářových platforem. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum, jeho …moreAbstract:
My thesis Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons is dealing with research of the university studentsʾ attitudes to these two lessons types. Goal of the presented theoretical part is a theoretical delimitation of the distance education, e-learning and webinar, including the analysis of the given webinar platforms. Practical parts focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bf8iy/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2014
- Supervisor: RNDr. Michal Černý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Spokojenost VŠ studentů s výukou a vyučujícími
Dominika HOFFMANNOVÁ -
Spokojenost žáků středních zdravotnických škol s praktickou výukou
Petra ŠOLTYSOVÁ -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Spokojenost učitelů s online výukou v době mimořádných opatření na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity
Alena Blažková -
Spokojenost VŠ studentů s výukou a vyučujícími
Dominika HOFFMANNOVÁ -
Spokojenost s výukou u studentů FES-UPa
Dominik Novotný -
Spokojenost žáků 2. stupně základní školy s klimatem při výuce cizího jazyka
Renata Michalíková -
Měření spokojenosti s výukou jazyků na univerzitě
Lukáš Skoumal