Bc. Kateřina Blatná

Master's thesis

Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce

Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons
Abstract:
Magisterská práce Komparace postojů k výuce realizované formou webináře a ke klasické kontaktní výuce se zabývá výzkumem postojů vysokoškolských studentů k těmto dvěma typům výuky. Cílem teoretické části předkládané diplomové práce je teoretické vymezení distančního vzdělávání, e-learningu a webinářů, včetně analýzy vybraných webinářových platforem. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum, jeho …more
Abstract:
My thesis Comparison of the approaches towards lessons realized in form of webinar and to classical contact lessons is dealing with research of the university studentsʾ attitudes to these two lessons types. Goal of the presented theoretical part is a theoretical delimitation of the distance education, e-learning and webinar, including the analysis of the given webinar platforms. Practical parts focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2014
  • Supervisor: RNDr. Michal Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta