Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd) – Patrik Sedláček
Patrik Sedláček
Master's thesis
Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)
Entry strategy of the Czech company Votamax s.r.o. into a selected market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na strategii vstupu české firmy Votamax s.r.o. na vybraný zahraniční trh. Cílem této práce je identifikovat nejvhodnější trh pro expanzi společnosti a navrhnout optimální strategii vstupu. Analyzované trhy zahrnují Francii, Dánsko, Chorvatsko, Nizozemsko, Švédsko a Španělsko, přičemž výběr trhu bude proveden na základě skóringového modelu. Práce využívá různé analytické …moreAbstract:
The thesis focuses on the entry strategy of the Czech company Votamax s.r.o. into a selected foreign market. The objective of this work is to identify the most suitable market for the company's expansion and to propose an optimal entry strategy. The analyzed markets include France, Denmark, Croatia, the Netherlands, Sweden, and Spain, with the market selection based on a scoring model. The thesis employs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94217
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2024
- Supervisor: Iveta Černá
- Reader: Radek Čajka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94217
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Role sítě a partnerů ve strategii internacionalizace malých a středních podniků
Jiří Zima -
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Internacionalizace řízení MSP v praxi
Daniel Hodač -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Change Management of Business Strategy and Internationalization of Trading Company
Dominika Nekvindová -
Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst
Veronika Čiháková -
Strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh
Daniel Musil -
The impact of cross-border e-commerce on China: GDP, exports, and regional development
Xiaoru Zheng