Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o. – Bc. Tomáš Baďura
Bc. Tomáš Baďura
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Project of Marketing Communication Focusing on Social Networks in Company NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí …moreAbstract:
Goal of this thesis is creation of a project of marketing communication focusing on social networks in company Nirvana Systems s.r.o.. The theoretical part is focused on internet marketing and especially on social networks. In the practical part is processed the Porter analysis of competitive forces, analytical evaluation of company activities on selected social networks, comparisson of competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAĎURA, Tomáš. \textit{Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/j5ayk9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baďura, Tomáš. Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management