Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s. – Ing. Marie JURÁKOVÁ
Ing. Marie JURÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.
Advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé, a.s.
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou reklamního plánu se zaměřením na značku Znojmia, pro Hamé a. s., která v současné době prošla redesignem etiket a loga. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě reklamního plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, kde jsou nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu. Hlavním …moreAbstract:
This Bachelor thesis is concentrated on the advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé a.s., that was currently redesigned in logo and labels. In the first part there are considered all theoretical resources that are necessary to be known by the advertising plan preparation. In the second part there is the theoretical knowledge implemented in to the practice and shows resoursec for the making …moreKeywords
Reklamní plán
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier:
4684
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURÁKOVÁ, Marie. \textit{Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/j5c954/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURÁKOVÁ, Marie. Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Iveta Brázdilová -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Podnikatelský plán na založení restaurace v zámeckém komplexu Verušičky
Anna Dostálová -
Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.
Dominika Hučíková -
Reklamní plán soutěže Vinařství roku
Irena ZEMKOVÁ -
Nízkonákladové formy reklamní kampaně VŠEM a jeho mediální plán – reklamní strategie
Petra Zímová -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Podnikatelský plán reklamní agentury
Pavel Kovář