Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s. – Ing. Marie JURÁKOVÁ
Ing. Marie JURÁKOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.
Advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé, a.s.
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou reklamního plánu se zaměřením na značku Znojmia, pro Hamé a. s., která v současné době prošla redesignem etiket a loga. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě reklamního plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, kde jsou nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu. Hlavním …víceAbstract:
This Bachelor thesis is concentrated on the advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé a.s., that was currently redesigned in logo and labels. In the first part there are considered all theoretical resources that are necessary to be known by the advertising plan preparation. In the second part there is the theoretical knowledge implemented in to the practice and shows resoursec for the making …víceKlíčová slova
Reklamní plán
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURÁKOVÁ, Marie. Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Iveta Brázdilová -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Podnikatelský plán na založení restaurace v zámeckém komplexu Verušičky
Anna Dostálová -
Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.
Dominika Hučíková -
Reklamní plán soutěže Vinařství roku
Irena ZEMKOVÁ -
Nízkonákladové formy reklamní kampaně VŠEM a jeho mediální plán – reklamní strategie
Petra Zímová -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Podnikatelský plán reklamní agentury
Pavel Kovář