Sebehodnocení dětí z 1. stupně ZŠ s poruchou ADHD – Tereza MATERNOVÁ
Tereza MATERNOVÁ
Diplomová práce
Sebehodnocení dětí z 1. stupně ZŠ s poruchou ADHD
Self-evaluation of children at first grade with ADHD dysfunction
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebehodnocením dětí z prvního stupně ZŠ s poruchou ADHD. Cíle této práce jsou zjistit, jestli jedinci s poruchou ADHD dosahují schopnosti sebehodnocení, popsat informace získané při kvalitativním výzkumu a najít v nich společné znaky. Teoretická část popisuje jak osobnost jedince mladšího školního věku a jeho specifika, tak poruchu ADHD, její příčiny, projevy, ale i možnosti …víceAbstract:
The thesis deals with ADHD primary school pupil´s self-evaluation. The aim of this thesis is to find out if ADHD pupils are capable of self-evaluation, describe the results of my research and find any similarities in it. The theoretical part of this theses describes the personality of the young school age pupils ad its specifics. It also describes the ADHD disorder, its causes, manifestations and possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATERNOVÁ, Tereza. Sebehodnocení dětí z 1. stupně ZŠ s poruchou ADHD. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Montessori pedagogika a její využití u dětí s poruchou pozornosti
Věra Engelová -
Edukace dětí s poruchou pozornosti
Adéla KOUBOVÁ -
Vliv moderních technologií na kognitivní vývoj dětí v mladším školním věku
Markéta URBÁNKOVÁ -
Aplikace environmentální výchovy v prostředí školní družiny
Lada VALÁŠKOVÁ -
Vliv hydratace na kognitivní schopnosti dětí školního věku
Jan KLIMOŠ -
Vliv lupénky na mezilidské vztahy a psychický vývoj
Marcela Kantorová -
Vliv rodičů a trenéra na psychický vývoj mladých hráčů fotbalu
Jaromír ŠTAFFA