Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu – Veronika KRAUSOVÁ
Veronika KRAUSOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu
Marketing communication specifics of chosen company operating in the tobacco industry
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a jejích specifikací v rámci reklamy, a to především reklamy na tabákové výrobky a na konkrétní společnost působící v tabákovém průmyslu. V teoretické části práce jsou pomocí literárních zdrojů popsány základní pojmy spojené s teorií marketingu, především s marketingovou komunikací. Dále se tato část zaměřuje na zhodnocení situace na …moreAbstract:
This thesis is occupied with issues of the marketing communication and its specifications within advertising, mainly relating to tobacco products advertisements and to a concrete company acting in the tobacco industry. The theoretical part deals with basic terms connected to marketing theory, i.e. mainly marketing communication, whose description is based on literary sources. This part is also focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAUSOVÁ, Veronika. \textit{Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/j5khft/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAUSOVÁ, Veronika. Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Lukáš Reiskup -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Regulace marketingové komunikace
Kristýna BENDOVÁ