Online komunikace kandidátů ve volbě prezidenta ČR 2018 – Bc. Ondřej Fátor
Bc. Ondřej Fátor
Diplomová práce
Online komunikace kandidátů ve volbě prezidenta ČR 2018
Online Communication of Candidates for Czech President Election 2018
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikaci kandidátů ve volbě prezidenta České republiky 2018 na sociálních sítích, zjistit, s jakou efektivností se jim dařilo zapojovat své publikum do interakcí a vyhodnotit, zda existuje závislost mezi rozložením sil na sociálních sítích a skutečným výsledkem voleb. Dílčím cílem je provedení kvalitativní analýzy publikovaného obsahu.V teoretické části této práce …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the social networking strategies of presidential candidates in the 2018 Czech election. Of particular interest is the efficiency in which these candidates were able to involve their audiences in social network interactions, and to evaluate whether there is a correlation between the distribution of social networking resources and the real outcome of the election …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
Vojtěch Půček -
Odraz vývoje české ekonomiky v průzkumech veřejného mínění
Hana Veselá -
Průzkum veřejného mínění o budování hlubinného úložiště v lokalitě Jistebnice
Alena KLOTZOVÁ -
Průzkum veřejného mínění na způsob obhospodařování ŠLP Masarykův les Křtiny
Jakub Pokorný -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Tereza Kubcová -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Luboš Cidlinský -
Průzkumy veřejného mínění vs. volební modely sázkových kanceláří: Porovnání přesnosti
Radek Zubatý
Název
Vložil
Vloženo
Práva