Jan Nekvapil
Bachelor's thesis
Raytracing na GPU
Raytracing on GPU
Anotácia:
Problém s vykreslením 3D scény na obrazovku je zde od počátků počitačové grafiky a k jeho řešení vede řada cest. Jednou z nich je raytracing, který dokáže vhodně pracovat s matematicky popsanými tělesy ve scéně a přirozeně vytváří řadu optických efektů, které musí jiné techniky simulovat. Tato práce řeší základní implementaci raytracingového enginu na platformě CUDA a snaží se pomocí jednoduchých prostředků …viacAbstract:
From the beggining of computere graphics there was a struggle to render 3D scene onto monitor screen and it was solved in various ways. One of them is raytracing, which can easily draw mathematicaly described objects in scene and naturaly creates variety of optical effects that have to be simulated by other techniques. In this thesis, I present basics implementation of raytracing engine on CUDA platform …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Lukáš Zaorálek
- Oponent: Pavel Dohnálek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Demonstrace indexačního algoritmu kD strom a jeho derivátů
Tomáš Foukal -
Stavba Kd-stromu pro metodu sledování paprsku
Radek Stibora -
Konstrukce kD stromu na GPU
Jakub Bajza -
Efektivní implementace k-d stromu v prostředí CUDA
Vojtěch Řezáč