Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost – Tomáš Šťastný
Tomáš Šťastný
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Suggestion of marketing campaign focused on guerrilla marketing for a chosen company
Abstract:
Šťastný, T. Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vy-branou společnost. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně zaměřené na guerilla marketing pro společnost MONETA Leasing, s.r.o. Na základě analýz primárních a sekundárních dat byla navržena vhodná forma reklamní kampaně. Ta je cílena na zisk nových zákazníků …moreAbstract:
Šťastný, T. Suggestion of marketing campaign focused on guerrilla marketing for a chosen company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.The bachelor thesis deals with the suggestion of marketing campaign focused on guerrilla marketing for MONETA Leasing, s.r.o. Suggested form of the campaign is based on the analysis of primary and secondary data. Main aims of the campaign are to gain new clients …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÝ, Tomáš. \textit{Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/j5u50y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Jitka ALEXOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská