Bc. Lucie Valková
Master's thesis
Tiketovací řešení pro SMEs
Ticketing solutions for SMEs
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat vhodnost zavedení tiketovacího nástroje do společnosti splňující kritéria malého a středně velkého podniku. V teoretické části jsou přiblíženy metodiky pro řízení tiketů skrze celosvětově používaný standard ITIL 4 a zároveň jsou definovány nejdůležitější požadavky na tiketovací systém. V praktické části jsou představena a porovnána existující řešení pro řízení tiketů …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the suitability of implementing a ticketing tool in a company meeting the criteria of a small and medium-sized enterprise. The theoretical part describes ticket-management methodologies applying the globally used ITIL 4 standard, furthermore, defines the most important requirements for a ticketing system. The practical part introduces and compares the existing …moreKeywords
management incident
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6716
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Karel Mls, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Pavel Čech, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme:
Informační management
Theses on a related topic
-
Knowledge management for incident response teams
Mariami Gonashvili -
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Modeling incident and change management processes with MMABP methodology
Omir Nugmanov -
Řízení IT služeb: PinkVerify certifikace tiketovacího nástroje
Jiří Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights