Pavlína Pašková

Diplomová práce

Key Drivers of E-loyalty: Case of Trivago company

Loajalita ke značce u internetových firem: Příklad firmy Trivago
Anotace:
Internetové společnosti se významně podílí na světovém HDP. Obnovené tržní podmínky po po tzv. Internetové horečce vytvářejí atraktivní prostředí pro nové účastníky na trhu. Trh online společností se proto stává silně konkurenční. Více než kdy jindy jsou konkurenční výhody klíčovými faktory úspěchu. Online firmy čelí výzvám při vytváření těchto konkurenčních výhod. Navzdory podobnosti s tradičními …více
Abstract:
Online companies contribute significantly to world's GDP. The restored market conditions after the dot-com bubble create an attractive and profitable environment for the new entrants. Therefore the competition increases rapidly. More than ever the competitive advantages become the key factors of success. Online companies face challenges when creating these competitive advantages. Despite similarities …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58453