Key Drivers of E-loyalty: Case of Trivago company – Pavlína Pašková
Pavlína Pašková
Diplomová práce
Key Drivers of E-loyalty: Case of Trivago company
Loajalita ke značce u internetových firem: Příklad firmy Trivago
Anotace:
Internetové společnosti se významně podílí na světovém HDP. Obnovené tržní podmínky po po tzv. Internetové horečce vytvářejí atraktivní prostředí pro nové účastníky na trhu. Trh online společností se proto stává silně konkurenční. Více než kdy jindy jsou konkurenční výhody klíčovými faktory úspěchu. Online firmy čelí výzvám při vytváření těchto konkurenčních výhod. Navzdory podobnosti s tradičními …víceAbstract:
Online companies contribute significantly to world's GDP. The restored market conditions after the dot-com bubble create an attractive and profitable environment for the new entrants. Therefore the competition increases rapidly. More than ever the competitive advantages become the key factors of success. Online companies face challenges when creating these competitive advantages. Despite similarities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.
Kateřina BÝČKOVÁ -
Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment
Michaela Jelenová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Loajalita zákazníků internetových obchodů
Jonatan Šumavský -
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Fumiya Kimura -
Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
Petra Vondráčková