Digitální marketingová strategie prodeje airsoftových pomůcek pro společnost Novritsch Trading GmbH – Dominik Duchek
Dominik Duchek
Bachelor's thesis
Digitální marketingová strategie prodeje airsoftových pomůcek pro společnost Novritsch Trading GmbH
Digital marketing strategy of airsoft equipment sales for the company Novritsch Trading GmbH
Abstract:
Celosvětový trh s airsoftovými zbraněmi, příslušenstvím a potřebnou výstrojí je na vzestupu. To přináší nové obchodní příležitosti, které je však kvůli specifičnosti odvětví problematické uchopit z hlediska marketingu. Cílem práce je navrhnout vhodnou, mezinárodní, digitální marketingovou strategii pro firmu Novritsch Trading GmbH, která co nejlépe reflektuje tržní specifika v jednotlivých zemích při …moreAbstract:
The market for airsoft replicas, accessories and equipment is growing. That allows for new business opportunities. However, those are difficult to capture using standard marketing channels. This Thesis aims to suggest a suitable international digital marketing strategy for the company Novritsch Trading GmbH. The strategy should reflect the market specifics in different countries while utilizing the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86684
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Josef Mucha
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUCHEK, Dominik. \textit{Digitální marketingová strategie prodeje airsoftových pomůcek pro společnost Novritsch Trading GmbH}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/j66dv7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková