Fotografia – využitie v prezentácii malej a strednej firmy – Samuel Gazdačko
Samuel Gazdačko
Bakalářská práce
Fotografia – využitie v prezentácii malej a strednej firmy
Fotografie - využití v prezentaci malé a střední firmy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázání na chyby ve fotografiích na webech restaurací a vytvoření návodu jak se jim vyhnout. Práce se v teoretické části zaobírá porovnáním špatných a dobrých fotografií, které mají být na webových stránkách restaurací a gastronomických podniků. Také tam jsou jmenováni slavní fotografové, kteří mohou sloužit jako inspirace pro neznalé. V praktické části je vytvořen detailní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to point out to mistakes in photos on web pages of restaurants and to create a guide about how to avoid them. In theoretical part, thesis deals with comparison of good and bad photos, which are supposed to appear on web site of restaurants and gastronomy companies. There are also listed famous photographers, who can serve as inspiration for unexperienced people. In …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je poukázanie na chyby vo fotografiách na weboch reštaurácií a vytvorenie návodu ako sa im vyhnúť. Práca sa v teoretickej časti zaoberá porovnaním zlých a dobrých fotografií, ktoré majú byť na web stránkach reštaurácií a podnikov z gastronómie. Taktiež tam sú vymenovaní slávni fotografi, ktorí môžu slúžiť ako inšpirácia pre neznalých. V praktickej časti je vytvorený detailný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60054
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Libor Krsek
- Oponent: Jiří Čermák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Fotografia a emócie
Daniel ZACHAR -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
1. Teoretická část:\nl{}Jídlo ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Booklet\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Melodie
Lucie Schubertová -
#foodphotography (role fotografií jídla na Instagramu)
Sabina Bednářová -
Podnik, korupce a další formy nežádoucího chování
Foltová Foltová