Ing. Petr Wagner
Bachelor's thesis
Elektronické obchodování-případová studie
Electronic commerce - case study
Abstract:
Bakalářská práce „Elektronické obchodování – případová studie“ ve svých třech částech textu pojednává o historii a dnešním stavu v oblasti elektronického podnikání. V první kapitole popisuje text historii elektronického podnikání. Podstatná část kapitoly je také věnována přehledu oblastí dnešního elektronického podnikání a jeho stavu. To je ilustrováno na několika konkrétních případech z komerční praxe …moreAbstract:
The text „Electronic commerce – case study“ consist of three chapters which are describing what is electronic business about. The first chapter takes closer look into the history of electronic business. Also important part of the text is about electronic business in nowdays. There is a few case studies about todays e-business. The chapter two is brief encounter with history and development of XML. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z76i9/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 7. 2007
- Supervisor: Ing. Arnošt Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Information Systems
Theses on a related topic
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Návrh informačního systému pro elektronické podnikání ve službách na podkladě konceptu ITIL.
Ameen Al-Shamri -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Elektronické podnikání v praxi
Kateřina ZELDOVÁ -
Electronic Commerce Development in China
Pengcheng Ma -
Value-added Tax on private goods in the electronic commerce market of the European Union
Thomas Simančík -
Effect of e-commerce on small-sized companies in the Czech Republic
Mariya Shin