Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání – Kateřina Válková
Kateřina Válková
Bakalářská práce
Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání
Developing the Concept of Print in Preschool Education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá poznáváním konceptu tisku v předškolním vzdělávání. Hlavním cílem této práce je dětem předškolního věku zábavnou a nenásilnou cestou a v poutavém vzdělávacím prostředí přiblížit koncept tisku. Seznámit je s různými druhy textů a podpořit jejich zájem o čtení. Teoretická část popisuje základní pojmy týkající se této problematiky. Cílem praktické části, která má aplikační charakter …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with learning about the concept of a press in preschool education. The main goal of this work is an introduction of the concept of the press to preschool children in entertaining and simple way and in an engaging educational environment. Moreover, to bring them closer different types of texts and encourage their interest in reading. The theoretical part describes basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Válková, Kateřina. Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ
Kateřina PETRILÁKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost jako cesta k přeměně MŠ
Eva KOČKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost
Tereza NAVRÁTILOVÁ -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová