David MARTINEK

Bachelor's thesis

Etika veřejnoprávních médií

Ethics of Public Media
Anotácia:
Veřejnoprávní média jsou z principu opěrným sloupem v systému šíření informací. Místem, odkud by měly proudit informace, jejichž objektivnost a relevantnost k probíhajícím procesům by měla být absolutní. V podmínkách rychle se měnícího mediálního trhu, nebývalé dynamice společenských změn a především díky nelítostné konkurenci jsou veřejnoprávní média vystavena nárokům, které tuto roli prověřují především …viac
Abstract:
The public media are in principle supporting pillar in the dissemination of information. The place where information should flow, whose objectivity and relevance to the ongoing processes should be absolute. In the context of rapidly changing media market, unprecedented dynamics of social change and especially the fierce competition are the public media exposed to demands that examine the role primarily …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zverejniť od: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Tomáš Binter

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTINEK, David. Etika veřejnoprávních médií. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Audiovisual Arts