Bc. Nikol Škorpíková
Diplomová práce
Strach v reklamě
Fear in Advertising
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití emocí v současné reklamě, především využitím apelu strachu. V teoretické části se zabývá problematikou teorie reklamy, druhy emočních apelů a zaměřuje se specificky na apel strachu v reklamě. Podrobně zde popisuje formy strachu, efektivní využití strachu, faktory ovlivňující spotřebitele a jeho vnímání, stejně jako etickou a právní stránku využití apelu strachu v …víceAbstract:
This diploma thesis discusses the effective use of the emotional appeal in nowadays adver- tising, mainly usage of fear appeal. The theoretical part provides an insight into the theory of advertising, advertising appeals and is closely focused on the use of the emotional appe- al of fear in advertising. There is formulated the forms of fear in advertising, functions of fear, factors influencing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škorpíková, Nikol. Strach v reklamě. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Strach v reklamě
Martina Karolová -
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Libuše Kalkus Kameníčková -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Jirglová Jirglová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva -
Specifikace režijního departmentu v českém hraném filmu v komparaci s reklamou.
Petra Radvanová -
Angažmá politiků v reklamě
Dominika Kamarýtová