Bc. Nikol Škorpíková

Diplomová práce

Strach v reklamě

Fear in Advertising
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití emocí v současné reklamě, především využitím apelu strachu. V teoretické části se zabývá problematikou teorie reklamy, druhy emočních apelů a zaměřuje se specificky na apel strachu v reklamě. Podrobně zde popisuje formy strachu, efektivní využití strachu, faktory ovlivňující spotřebitele a jeho vnímání, stejně jako etickou a právní stránku využití apelu strachu v …více
Abstract:
This diploma thesis discusses the effective use of the emotional appeal in nowadays adver- tising, mainly usage of fear appeal. The theoretical part provides an insight into the theory of advertising, advertising appeals and is closely focused on the use of the emotional appe- al of fear in advertising. There is formulated the forms of fear in advertising, functions of fear, factors influencing the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Škorpíková, Nikol. Strach v reklamě. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace