Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs \nl{} (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků) – Bc. Petra STODŮLKOVÁ
Bc. Petra STODŮLKOVÁ
Bachelor's thesis
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs \nl{} (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků)
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs
Abstract:
After agreement with representative from Delivery Services and TNSInfo team I am going to focused at my thesis on analysing delivery data through TNSInfo, which main subject is satisfactying customers of this portal. At my research was used SWOT analysis focused on TNSInfo and also questionnaire, which was available on the main portal of TNSInfo and it was used to find out satisfactory and usage of …moreAbstract:
Po dohodě se zástupci Delivery Services a TNSInfo týmu, se ve své bakalařské práci zaměřuji na analýzu dodání dat prostřednictvím TNSInfa, jejíž hlavním úkolem je uspokojení uživatelů tohoto portálu. Při svém výzkumu jsem použila SWOT analýzu zaměřenou na TNSInfo a také dotazník, který byl dostupný na hlavním portálu TNSInfa a sloužil ke zjištění spokojenosti a užití TNSInfa klienty. Výsledky mého …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Identifier:
6956
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STODŮLKOVÁ, Petra. \textit{Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs $\backslash$nl$\{\}$ (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/j6ufmi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STODŮLKOVÁ, Petra. Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs \nl{} (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků) . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Adela Šimčová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Riki Herinků -
Dopady EET na spokojenost zákazníků
Kristýna HRUŠKOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková