Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek – Bc. Aneta BAREŠOVÁ
Bc. Aneta BAREŠOVÁ
Master's thesis
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Comparison of buying atmosphere of two chosen retail units
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. V první části byly na základě prostudované odborné literatury popsány obchod, velkoobchod, maloobchod a s tím související prvky nákupní atmosféry. V druhé části práce byly nejdříve popsány obě maloobchodní jednotky. Druhým krokem byl sběr dat, první metodou sběru byly řízené rozhovory uskutečněné …viacAbstract:
The main aim of the thesis was a comparison buying atmosphere chosen two retail units. The first part of thesis was based on the studied literature, there has been described trade, wholesale, retail and elements of the buying atmosphere. In the second part of thesis were described chosen retail units. The second step was to analyze the data, which were obtained by two methods. The first method was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAREŠOVÁ, Aneta. \textit{Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/j72w8e/.
Jak správně citovat práci
BAREŠOVÁ, Aneta. Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Markéta Vaněčková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Petra Kočová
Názov
Vložil
Vložené
Práva