Bc. Barbora Hondlová

Master's thesis

Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace

Strategic analysis of the organization and its impact on marketing
Abstract:
Předložená práce se věnuje strategické analýze organizace a jejímu vlivu na marketing organizace. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou později aplikována na středně velkou společnost. V závěru práce je vyhodnoceno, jak strategická analýza působí na marketing organizace a doporučeno doplnění marketingových aktivit. Práce dochází k závěru, že dobře sestavená analýza má vliv …more
Abstract:
Diploma theses deals with strategic analysis of the organization and its impact on marketing. First part describes theoretical resources, which are applied on the medium-size company in the second part. At the end of the work is evaluated, how big impact has the strategic analysis on marketing communication and recommend which marketing activities should be added. The work concludes that well-structured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní