Vanessa Grafová

Bakalářská práce

Marketing vybrané neziskové organizace

Marketing of selected non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací. Cílem bylo konkrétně zmapovat marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Je rozdělená do pěti kapitol. První z nich je zaměřená na základní teoretická východiska a blíže je specifikuje. Druhá kapitola se věnuje neziskovému sektoru v ČR, popisuje právní formy, kterými se řídí a uvádí základní dělení. Třetí část blíže popisuje …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of non-profit organizations. The aim was to specifically map the marketing communication of a selected non-profit organization. It is divided into five chapters. The first of them is focused on the basic theoretical background and specifies them in more detail. The second chapter deals with the non-profit sector in the Czech Republic, describes the legal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 8. 2022
  • Vedoucí: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní