Autorská kolekce obuvi a doplňků inspirovaná osobností a tvorbou Christiana Diora – Zuzana Ondrušíková
Zuzana Ondrušíková
Bakalářská práce
Autorská kolekce obuvi a doplňků inspirovaná osobností a tvorbou Christiana Diora
Author's Collection of Shoes and Accessories Inspired by Christian Dior's Personality and Work
Anotace:
Hlavními tématy této bakalářské práce je osobnost a tvorba Christiana Diora. První kapitola teoretické části je věnována dobovému kontextu Christiana Diora, kterým je Francie v období 30. až 50. let. Druhá kapitola obsahuje náhled na subjekty Diorova života, které nejvíce ovlivňovaly jak jeho osobnost, tak tvorbu. Třetí část je poté věnována Diorově inspiraci, revoluci a spolupráci. V praktické části …víceAbstract:
Main topics of this bachelor work are personality and creation of Christian Dior. First chapter of the theoretical part is about historical context of 1930s - 1950s in France. In second chapter we look at subjects of Dior's life which most influenced his personality and his creation. Third chapter is about Dior's inspiration, revolution and collaborations. In practical part of this bachelor work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRUŠÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Autorská kolekce obuvi a doplňků inspirovaná osobností a tvorbou Christiana Diora}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/j7dqmh/.
Jak správně citovat práci
Ondrušíková, Zuzana. Autorská kolekce obuvi a doplňků inspirovaná osobností a tvorbou Christiana Diora. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
-
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková